måndag 1 december 2008

Val Thorens, Frankrike

Hej Vänner.


(Klicka på bilden för att förstora den)


Sitter på tåget till Stockholm. Har spenderat
3 dagar i Helsingør, Danmark.
Det har vart tre väldigt roliga dagar med öl, vin samt härlig mat. Det kan inte bli bättre (host alcoholic host).
Ser fram emot att resa till dom franska alperna nästa helg. Skönt med en riktig vinter för en gång skull. Inge regn & slask för min del inte! Dessutom kommer jag få spendera vinterhalvåret med härliga danskar, norrmän och svenskar så klart!

Tror nog att jag aldrig har vart såhär exalterad över att få resa bort, kanske den gången då jag åkte till Thailand men bortsett från det så tar den här resan alla pris! (Kanske för att jag föredrar värme före kyla).

Nu är det dags att kila iväg, ska laga lite tacos och hälla i mig ett par öl.


Heippa.

Inga kommentarer: