tisdag 2 december 2008

Serier och musik

Hej Allihopa.
Sitter och uppdaterar min Ipod Touch, måste ju ha lite fräsch ny musik med mig ner till Frankrike. Passar även på att ladda ner lite serier som jag kan se på om jag mot all förmodan skulle bli uttråkad där borta. Har hunnit ladda ner runt 5 gig musik och runt 20 gig filmer.

Filmer/Serier:
Band of Brothers (Alla avsnitt)
Entourage
Family Guy
It's Always Sunny in Philadelphia
American Dad
Det jobbiga är att det enda formatet som funkar till Ipod Touch är mp4, vilket gör allt bra mycket jobbigare att få tag på. Man kan förmodligen omvandla filer till mp4 men det är väl en ganska knepig och jobbig process?
Har ni något bra film eller musik tips så får ni skicka ett mail till mig.
Kvällen ser ganska slapp ut, blir väl en filmkväll med mig själv och katten, bara vi som är hemma idag. Ska pysa iväg nu och köra in ett par Gorby's i mikron nu.
Puss.

Inga kommentarer: