söndag 14 december 2008

Tor-Lör

(Söndag- tillochfrån var sikten likamed noll, som på bilden).


Torsdag. Känns som att varje dag här i Alperna är som en Fredag/Lördag.
Hade baröppning i Torsdags. Det kom i princip bara säsongare, riktigt sköna människor och alla verkar älska Tango(vår bar)!!
Gick vidare till ett ställe som heter Viking, kommTer dock inte ihåg så mycket därifrån.


Fredagen handlade mest om att återhämta sig från gårdagen. Fast det vart ett par öl på Tango på kvällen, dessutom drog vi vidare till Saloon där jag drack den godaste drinken jag druckit i mitt liv!
Mai Tai - try it at home friends!
Stannade kvar där ett tag och umgicks med lite säsongare innan det var dags för hemgång.
Lördag. Första gästerna anlände. Ganska skönt att få bollen i rullning.
Gjorde lite småjobb under dagen men det mesta var redan fixat(som tur var).
Kvällen var lugn.
Söndag. Har vart snöstorm här hela dagen. Ganska trist för gästerna eftersom påföljderna till stormen var att lifterna var stängda under hela dagen..
Men efter "regn" kommer solsken..
Nu under kvällen var vi ett par st som besökte ett bowling hak här i byn som skulle sända Juventus-Milan. Vi drog då Juve ledde med 3-1.
Ska försöka få upp lite bilder imorgon på hotellet och byn. Stay tuned!


Heippa från Val Thorens.

2 kommentarer:

Jarkko med familj sa...

Halloj bland bergen!!

Nu har vi hittat hit & skoj att läsa att du trivs så pass bra:-)

Jäkla strul dock för att få kommentera härinne..

Leia saknar sin favorit, men även vi andra i familjen..

Ha det gott så länge, Kram Jarkko, Leia & Linda

qwerty sa...

Trevligt med kommentarer :)

Saknar lilla krabaten! Hoppas hon kommer ihåg mig nør man kommer hem igen i maj!

Ska bøttra mig med bloggen, vet att jag ør røtt seg^^

Hoppas ni har det bra hemma i Sverige!

mvh
Dustin